Enschede, u 20 di nuvembre di u 2013

Arthur Van der Lek, Gerard Grouve è Wijnand Elshof si uniscenu à a squadra Autosoft da questu mese in a pusizione di Responsabile Tecnicu, Manager Operativu è Capu di Team di Vendita, rispettivamente.

Anu principarmenti fucalizza nantu à l'espansione ulteriore di l'attività di vendita, a gestione di prughjetti è i prucessi Internet.

  • Appuntamentu Arthur Van der Lek, Gerard Grouve è Wijnand Elshof
  • Strategia europea è innovazioni
  • Autosoft attivu in sette paesi in Europa
  • Prestu Autocommerce 8.0

Arthur Van der Lek pò cunsiderà una vasta sperienza in l'industria di l'automobile. Serà rispunsevuli di a supervisione di u prugettu è di u sviluppu ulteriore di u pacchettu di software.

Gerard Grouve hà più chè guadagnatu i so spurs in u settore di l'IT è serà rispunsevuli di prufessionalizà ulteriormente i prucessi interni. Hè cunnisciutu da parechji cum'è coach naziunale Rally di a KNAF.

Wijnand Elshof hà micca solu sperienza cum'è pruprietariu di garage indipendente, ma ancu cum'è direttore di vendita in un grossista di petroliu è un broadcaster regiunale.

Autosoft MT

I signori aspettanu sta nova sfida à Autosoft. Autosoft hà sperimentatu una crescita significativa è un gran numaru d'innuvazioni sò previste per a cumpagnia chì serà introdutta in un futuru vicinu.

L'espansione di a piattaforma di gestione di vitture usate Autocommerce hè destinata à rinfurzà ancu a pusizione di u mercatu di i clienti di Autosoft. U configuratore di vittura hè statu prisentatu in Bruxelles è hà ricevutu assai dumande in tutti i paesi di l'UE.

A crescita di l'attività Autosoft richiede un aghjustamentu di l'urganizazione sana, in quale a qualità è a cumunicazione chjara à i clienti sò di primura. Wouter Koenderink, Direttore di Autosoft, avarà più tempu per fucalizza nantu à l'innuvazioni di u produttu è e cullaburazioni internaziunali per via di a struttura cambiata.

Wouter Koenderink: "U nostru novu squadra, chì include ancu una quantità di novi programatori, hà parechje idee novi è vulemu sviluppà è finalizà ancu in u periodu à vene. E cundizioni attuali di u mercatu necessitanu un approcciu cambiatu chì duverebbe risultatu in una efficienza ancu più alta. Autosoft hà sempre offertu e suluzioni giuste per questu ".

A strategia europea hè avà stata lanciata, in quale i prudutti Autosoft novi è esistenti è l'opzioni di cunniscenza venenu in u so propiu. A cumpagnia hà assicuratu una pusizione forte in l'industria automobilistica internaziunale è Autosoft hè avà attivu in sette paesi europei.