Dumenica scorsa hè accadutu infine. Dopu dui anni di assenza, avemu godutu una maravigliosa edizione di u Rocar-Tech Twenterally inseme cù i nostri clienti. Da a tenda VIP avemu avutu una vista assai bona di u principiu, induve e vitture di rallye da e diverse classi cuminciaru. I participanti passavanu davanti à a tenda VIP cù i so mutori ruggiti.

Quantu 10.000 spettatori si sò stati in u restu di a strada. Sfurtunatamente un participante abbandunò dopu un crash, per furtuna hà fattu bè. Ci hè statu mandatu una foto cù un grande pollice. Intantu, u buffet di stamppot era ancu apertu per l'invitati è c'era un bonu manghjà è beie.

Versu dopu meziornu, a fine di a manifestazione hè ghjunta in vista. Tuttu u mondu si preparava per a finitura, è u premiu dopu. Dopu chì i premii sò stati attribuiti, ci hè stata una bella conversazione.

"Dopu assai tempu, avemu pussutu urganizà una manifestazione di Twente cum'è di solitu. Dopu qualchì prublema di start-up à u principiu di u ghjornu, avemu avutu un ghjornu maravigliu in Hengelo. Inseme à l'invitati, avemu godutu una merenda è un beie, u bellu clima è di sicuru e vitture di rallye. Possu solu dì chì era una altra edizione di successu di u rallye di Twente !', - Wouter Koenderink